torsdag 1 mars 2012

Vår-färger

Här om dagen var jag en sväng inne i buiken Zoe (igen). Jag är en sån där sucker för färgglada skor och så fort det står ett gäng i regnbågens färger bara måste jag dyka in och pilla lite. Om man bortser ifrån mina vinterskor (som jag jobbar på för att få till i lite roligare färger) så är större delen av min skosamling i färg. Jag älskar färg och blir på så gott humör av det. Dessutom är det inte ovanligt att någon kommer fram och vill säga något snällt om ens skor när man har några färgglada puppor. Alltså verkar det smitta av sig.

Även om det med största sannolikhet kommer att komma ytterligare omgångar med snö så har jag i alla fall mentalt gått in för att det är vår nu. Våren är min favoritårstid och förra året blev vi ju verkligen snuvade på den. Fem veckor var allt vi fick! Med andra ord har jag redan börjat rasta pumpsen.

Zoe lockade i alla fall in min med sina härliga platåpumps i alla möjliga färger. Efter en snabb provning kunde jag konstatera att de var jättesköna (även om man behövde gå upp en storlek för att de skulle sitta riktigt skönt). Märket var Sugarfree Shoes, och eftersom jag visste att Nelly även säljer dessa var jag tvungen att kolla vad de tog för dem. Det visade sin att Zoe hade lagt på hela hundra spänn på dem. Eftersom jag är en snåljåp kommer jag att beställa ifrån Nelly. Men eftersom de är billigare kommer både ett par gula och ett par gröna att få åka hem i postbilen till mig.


Den här modellen heter Bowie och finns hos Nelly för 349:- och i skobutiken Zoe för 449:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg