fredag 27 januari 2012

Snygga mumiefötter

Idag kom det två paket till mig. Det ena levererades av DHL, i vanligt ordning vid lunchtid - dvs då jag är på gymet. Vad är oddsen? Varenda gång är det likadant. Det är tur att de har en trevlig kundtjänst, för jag börjar väl bli tjenis med dem vid det här laget.

Det andra paketet fick jag i alla fall eftersom jag fick kila till posten och hämta det. Vilken lycka att öppna lådan, känna den underbara doften av nya skor, och dessutom konstatera att de var ännu snyggare än på bilden. Jag kunde inte hålla tassarna borta och testade dem direkt – och de satt som gjutna. Jag har storlek 39-40 och slog därför till på ett par 39.or. Det var ett bra drag! I kväll blir det utgång och jag kan garantera att de här snyggingarna kommer att sitta på mina fötter. Jag ska ju ragga jobb i kväll och då måste ju ens fötter vara lika stiliga som resten ;)

Hittar den gör du hos Nelly för 399:-. Som hittat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg